- Komerční sdělení -spot_img

Vy samotní a případně vaši zaměstnanci trávíte v kanceláří velkou část dne. To jak prostor uspořádáte, bude působit nejen esteticky, ale efekt se promítne také do vašich pracovních výkonů. Jak na to?

1.   Zbavte se nepohodlného nábytku

Kvalitní kancelářský nábytek je naprostým základem a to zejména u židlí. Zatímco volba kvalitnějšího nábytku může na začátku poškodit vaši peněženku, ušetří vám a vašim případným zaměstnancům bolesti a náklady na budoucí zdravotní péči

2.   Věnujte pozornost osvětlení

Osvětlení může ovlivnit produktivitu, zdraví, náladu a celkovou pohodu. Přirozené světlo je ideální, ale to není možné pro všechny prostory a každý kout kanceláře. Pro tyto prostory zvažte instalaci stropních svítidel, které napodobují přirozené světlo

3.   Vytvořte prostor pro relaxaci

Dělat si přestávky je důležité a kancelářské prostory si místo, kam se dá na pár minut utéct od práce a okolí, přímo vyžadují. Zkuste v kanceláři určit prostor bez práce, který neobsahuje počítače ani pracovní pomůcky.

Tip: Chcete najít vhodnou kancelář tím nejjednodušším způsobem, bez makléřů, přímo od majitele? Podívejte se na pronájem coworking sdílených kanceláří a pronájem kanceláře bez provize.

4.   Ponechejte některé prostory otevřené

Nebojte se nechat některé prostory otevřené a vytvořit otevřený a vzdušný prostor. Místnost zaplněná nábytkem sice může působit útulně, ale na produktivitu vhodná není.

5.   Nepřehánějte to s výzdobou

Květiny i umělecká díla se do kanceláře hodí, nic se však nemá přehánět. Vytvořte kreativní, ale čisté prostředí bez rušivých prvků.

6.   Myslete na případný růst

Kritickým faktorem při vytváření plánů uspořádání vaší kanceláře je zohlednění případného růstu. Kolik zaměstnanců chcete mít za rok, nebo za dva? A kolik se jich do prostoru pohodlně vejde?  Uspořádejte svůj prostor s ohledem na budoucnost. Příležitostná reorganizace kanceláře je sice v pořádku, ale příliš časté provádění bude nákladné a časově náročné.

7.   Ideální teplota v kanceláři

Ačkoliv se kancelářská teplota může zdát jako samostatný problém, s organizací kanceláře přímo souvisí. Například slunce prosvítající oknem může jednu oblast příliš zahřát, nevhodně umístěná klimatizace může jinou část příliš ochladit.

- A word from our sposor -

spot_img

7 praktických tipů, jak vytvořit perfektní kancelář